Julekort

  • Claus Bjørn Jeppesen
  • Claus Bjørn Jeppesen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
Mere
2 år 4 måneder siden #1190695 af Claus Bjørn Jeppesen
Julekort blev oprettet af Claus Bjørn Jeppesen
Julen står for døren, og vi ser frem til den kommende højtid. Det bliver en højtid, der for manges ved-kom¬mende bliver anderledes end tidligere. Nu bedst som vi troede at Covid19 var overstået, så kommer den buldrende igen, og bringer nye ”fætre og kusiner” med sig.
I 2021 er det heldigvis lykkedes med at gennemføre en del af de planlagte arrangementer. Det betyder ikke at vi helt har undgået aflysninger. Klubaftner har været aflyst, både på grund af Corona, men også andre ting har spillet ind. Pinseturen, såvel som medlemmernes fisketure til Nordnorge, Nogersund, Simrishamn og Bornholm har været aflyst i klubregi.
Juleafslutningen i 2021 er heldigvis ikke blevet aflyst, og vi får mulighed for at overrække pokaler og gavekort til vinderne af Artsfiskeri, Småbådsfiskeri, Trolling og samlet klubmester.
Der er gavekort til alle udvalgsmedlemmer, der har kæmpet for, at vi alle har haft mulighed for at deltage i klubbens gode arrangementer
Til dem der har deltaget, er der også lodtrækning om gavekort til Storebælt.
Jeg vil her på hele klubbens vegne sige en stor TAK til udvalgsmedlemmerne, og jeg ved, at de allerede nu arbejder på programmet for næste år. Det fortjener ROS for deres entusiasme og gå mod, selv i en tid hvor vi ikke ved hvordan, det kommer til at gå med Coronaen.
Følg med på hjemmesiden. Der vil aktiviteterne blive lagt op, når programmet er klar.
På trods af alt det sure og trælse, nu her hvor regeringen igen har skruet op for restriktionerne, så skal vi huske på, at der kommer endnu en JUL, og et NYTÅR – og ”lige efter” nytår så skal vi snart på vandet igen.
Det bliver også en anden form for fiskeri end tidligere. Fiskekvoter på laks og torsk, gør nok at vi skal ud og prøve nyt fiskeri, eller i hvert fald fiske efter mere end en slags pr. fisketur.
Til slut vil jeg komme med en opfordring: Sørg nu at blive vaccineret, hvis du endnu ikke er blevet det. Det vil ikke kun hjælpe dig selv, men også alle andre i bestræbelserne på, at vi kan vende tilbage til en normal hverdag i Danmark.
Bestyrelsen og jeg vil ønske jer alle en rigtig god jul og godt nytår, og så glæder vi os til at vi igen kan mødes
Pas på jer selv - knæk & bræk

Dan Østergaard-Poulsen.
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.143 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer