"Rettidig omhu".

  • Claus Bjørn Jeppesen
  • Claus Bjørn Jeppesen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
Mere
2 år 4 måneder siden #1190694 af Claus Bjørn Jeppesen
"Rettidig omhu". blev oprettet af Claus Bjørn Jeppesen
"Rettidig omhu". Det er A. P. Møllers berømte forretningsfilosofi, som han skriver i et brev til sønnen Mærsk Mc-Kinney Møller den 2. december 1946. Det er i dag 75 år siden.
”Rettidig omhu” det vil jeg forsøge, at leve op til med dette opråb til medlemmer af Fyns Småbådsfiskeklub.
Nu er der ”kun” 3 til 4 måneder til, at vi skal afholde generalforsamling endnu engang – tiden går hurtigt.
Til næste generalforsamling ved jeg, at vi skal have valgt nye medlemmer til bestyrelsen, idet jeg allerede med ”rettidig omhu” er blevet informeret om, at der nogle, der ikke stiller op til genvalg.
Hvis DU kunne tænke dig at gøre en indsats for Fynsk Småbådsfiskeklub, og være med til at præge udviklingen i klubben, så vil jeg opfordre DIG til at stille op til bestyrelsen. Ring til mig på tlf. 2290 6000 eller skriv en e-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..
Hvis DU ikke lige synes, at en plads i Bestyrelsen kunne være noget for DIG, så har vi også brug for med-lemmer, der aktivt vil deltaget i klubbens fiskeudvalg.
Hvis det er noget for DIG, så kontakt mig med ”rettidigt omhu” og hør nærmere. Alle henvendelse bliver behandlet fortroligt.

Med venlig hilsen

Dan Østergaard-Poulsen
FSK Formand

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.141 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer