20-22'' wa...

Mere
10 år 2 måneder siden #1087444 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne 20-22'' wa...
sad lige og kiggede lidt på både ved ikke om det er noget

www.dba.dk/nordsjo-640-wa-kabinebaad/id-1005606379/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 2 måneder siden #1087426 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne 20-22'' wa...
1800-2000 kg total og mellem 20 og 22 fod dertil kabine/soveplads samt wa.. Det bliver svært at holde en realistisk vægt dernede..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Dennis Kistrup
  • Dennis Kistrup's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
10 år 2 måneder siden #1087398 af Dennis Kistrup
Besvaret af Dennis Kistrup på emne 20-22'' wa...
Ærgerligt båden skal være så ny..! For så falder Ryds 600 og 610 for alders grænsen. De er produceret frem til 2002. Min båd historik er... Microplus 510 derfra over i Drago 550. Godt skifte. Men troede jeg manglede plads så skiftede efter 6 år til en ørnvik 650 Cab. Perfekt trolling/ familie båd men for klodset til driv og bule fisker.. Så den blev til skiftet efter yderlig 6 år. Så ville jeg tilbage til mindre båd og med wa. Valget faldt på en godt brugt Ryds 600. Sommer satte istand de følgende 4 måneder. Det er et valg jeg ikke har fortrudt .den sejler kanon i hårdt vejr og har en lille men god 2 mands kabine og vejer 1800-2000 kg alt efter trailer og motor.

God jagt
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 2 måneder siden #1087394 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne 20-22'' wa...
Hvad med en Seafox 216 Wa, med dam til levende fisk, ring hvis du vil se og prøve, 40138228.
Mv Ejnar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • søren andersen
  • søren andersen's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
10 år 2 måneder siden #1087391 af søren andersen
Besvaret af søren andersen på emne 20-22'' wa...
hej stig du skriver 2002 og så vægt på max 2000 ja så skal du nok se langt efter 2002 har selv en 1802 super båd men uden udstyr siger vægten med trailer 2000 og det er kun med halv tank

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Stig Bülow
  • Stig Bülow's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
10 år 2 måneder siden #1087386 af Stig Bülow
Besvaret af Stig Bülow på emne 20-22'' wa...
Karsten - helt enig med dig, har set med lange øjne efter den marineblå 640''er der ligger i Helsingør - men jeg har desværre hverken tiden eller stedet til at lege med modelsamlesæt... Så hvis der var en driftig bådebygger der ville bygge dem færdige i forskellige konfigurationer, så er jeg sikker på at markedet var der!
Og så tilføre den en anelse mere komfort under dækket...

PS. Iflg deres hjemmeside så skulle 680''eren også kommer i en udenbords-version snart!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.224 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer