Er der nog...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 9 måneder siden #1001404 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Er der nog...
Det kan være et svært valg når man skal af med mange penge for en nye bådmotor.<br>
Jeg har tidligere haft en 4hk tohatsu motor som kørte super - aldrig problemer.<br>
En dag fik jeg kikket nærmere på en af de nye 4 hk Mercury motore ... Det var samme motor. De nye 4/6 hk 4t Mariner/Mercury motore som sælges idag ER PRODUCERET HOS TOHATSU for M/M. Via mit job har jeg undersøgt at det faktsik drejer sig op ca. 20% af Mariner/Mercury's motorer som helt eller delvis kommer fra Tohatsu.<br>
MEN det ændre ikke ved at Tohatsu navnet ikke er særlig kendt i Danmark og hvis du køber en af deres motorer får du et større værdi tab end på andre mærker. <br>
Jeg fisker meget i en båd forsynet med en 50 hk 4t Mercury motor. <br>
Den kører super godt. <br>
Men ! min egen 5o hk 4t Suzuki motor er klart bedre. min anbefaling er klar Køb en Suzuki

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 9 måneder siden #1001399 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Er der nog...
Kør ned til Masnedø Marine og køb en Suzuki så har du kanon motor i mange år. En stor forhandler af påhængsmotorer i Holbæk har solgt Yamaha men har nu også valgt at tilbyde Suzuki og hvorfor mon det ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 10 måneder siden #1001387 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Er der nog...
prøv at se på dette link1 www.jp-trolling.dk jørgen har en motor af det mærke

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 10 måneder siden #1001386 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Er der nog...
Dette er netop grunden til at jeg stiller dette spørgsmål, jeg har heller ikke selv set en Tohatsu motor nogen steder, alle andre kendte mærker, ses dagligt på vandet/havn osv

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
19 år 10 måneder siden #1001385 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne Er der nog...
Hej Kristiansen<br>
<br>
Jeg undrer mig meget for de skriver at de sælger jeg ved ikke hvor mange motorer i deres reklamer, men jeg ved ikke hvor for jeg kommer selv rundt til rigtigt mange arrangementer, samt en del i simris og har aldrig set en eneste.<br>
<br>
Og en ting er sikkert jeg ville betænke mig med at købe en for det kan godt være at motoren er helt okay, men hvis det er tilfældet at du ikke bliver tilfreds kan du risikere at du kommer til at eje den for evig tid, da jeg ikke kan forestille mig at der er nogle forhandlere som vil have den i bytte, og jeg tror osse den bliver svær at sælge privat efter som mærket ikke er særligt anerkendt i Danmark.<br>
<br>
Håber du kan bruge ovenstående til noget.<br>
<br>
Mvh. Nielsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 10 måneder siden #1001384 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Er der nog...
Hej Kristiansen, jeg har ikke selv erfaring med store motore kun 4 - 6 hk at det mærke, men hvis de større holder i lige så mange år ( 24 ) som min lille har kørt får du ikke mange problemer.<br>
Jeg har klippet lidt i en tekst jag fandt! <br>
<br>
-- Japans ældste producent af påhængsmotorer!<br>
Det er således Tohatsu, der producerer en lang række af de påhængsmotorer, der sælges under andre navne på markedet! Så det er måske ikke så underligt at Tohatsu var den første på verdensmarkedet med en 2-takts TLDi motor ---<br>
<br>
men hvis det er til trolling ville jeg nok købe 4-takt, de kan køte i dage i tomgang.<br>
<br>
hilsen SNN

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.201 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer