Profisher ...

Mere
20 år 4 måneder siden #1000484 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Profisher ...
Hej Brian<br>
De både, der var involveret i ulykkerne ved Bornholm var mig bekendt i begge tilfælde fra Nexø Marine og af typen Örnvik 520DC med Mariner F90EL monteret. I begge tilfælde gik tyske turister ud med 6 mand i båden i vind, der var +10sm. Det er nok ikke noget man kan laste hverken båd eller udlejer, men kun tilskrives overmod.<br>
Mvh. Steen <br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 4 måneder siden #1000481 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Profisher ...
Hej Brian.<br>
Ang. den uttern du har kig på i Ry, kan jeg lige tilføje at jeg har boet i Ry i 12 år, og erindrer ikke man har snakket skidt om hans forretning deroppe...Bare en strø-tanke..Knæk og Bræk.<br>
<br>
Med venlig hilsen<br>
<br>
Lasse BJ

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 4 måneder siden #1000480 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Profisher ...
hej Steen og Sille<br>
Ja jeg har set den der til 199.000. Men det er med indenbordsmotor og jeg tror ikke lige det er mig. Jeg skal helst have motren siddende bagpå :-) og ikke i ude i forenden af båden :-)<br>
Mon ikke der er en grund til den ikke er solgt ?? Jeg kan se at billedet er taget i år 2002.<br>
Ydermere ynder jeg at købe "nyt brugt"<br>
Der var nu også en ny båd på trolling.dk www.trolling.dk/?id=market&opt=detail&keyno=1918 den hedder noget man ikke kan udtale. Men jeg har set flere nordmænd på Väneren fise rundt i den type og de er glade for den, siger de. Einar julemand har sagt hvordan bådnavnet udtales. Men det ligger så langt fra mit ordvalg, at jeg glemmer udtalelsen konstant.

En båd jeg havde kig på er en uttern 6200 www.ry-baadimport.dk/Brugt%20udstyr/main.htm Som er en båd der tiltaler mig, især fordi der er plads til kaffemaskine :-)

<br>
<br>
Men jeg kan godt se, at en "profisher" kan være et yderst fornuftigt valg. Jeg syntes bare der er et eller andet der virker bekendt ved navnet. Jeg tror det var noget med en eller flere ulykker ved Bornholm ??<br>
<br>
Profisher vil helt sikkert være med i mine overvejelser hvis jeg bestemmer mig for en større båd. <br>
<br>
men men men. Jeg siger konstant til mig selv, at det kan kun koste penge at skifte :-). <br>
Og det skal ikke være nogen hemmlighed, for jeg har snart fortalt det til gud og hver mand,så hvorfor ikke baldre det ud på nettet også ?. At det ca. har kostet mig 65.000 kr i år 2003 at være trollingfisker i min lille quicksilver. Det er "driftsomkostninger" (grej, sverige,færger, benzin,forsikring osv. osv)<br>
<br>
Men det kan i sikkert læse mere uddybende om i det først FTK klubblad i år 2004, hvis jeg får snøvlet mig sammen til en artikel og de vil bringe den.<br>
<br>
mvh<br>
<br>
Brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 4 måneder siden #1000473 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Profisher ...
Hej Brian<br>
Der er faktisk også en helt ny 202'er til 199.800 kr.<br>
Meeen det er jo nok uden trailer og udstyr.<br>
Mvh. Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 4 måneder siden #1000472 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Profisher ...
Hej Jørgen og Brian. Rart med noget respons. Ja, jeg har føjet siten til klubbens links samling. Brian... Du har et mål, med masser af flid, en køretur til Tyskland, og med en vis herres hjælp (og konens vilje), har du snart en "rigtig" båd ;-)<br>
Er faktisk rigtigt billigt :-)<br>
Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 4 måneder siden #1000469 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Profisher ...
Hej Steen<br>
Fint initativ. Lad os håbe der kommer meget mere om profisher på sitet.<br>
Jeg har ikke selv profisher. (Jeg fedter rundt i quicksilver)<br>
<br>
Men siden inspirerede mig lige til at finde en profisher til mig selv i julegave. Jeg fandt den på www.trolling.dk En 202HT til 160.000 er det ikke billigt ?? www.trolling.dk/?id=market&opt=detail&keyno=1940 Det er godt noki en gut fra Flensborg der sælger den, men det betyder vel mindre. Det rykker godt nok i mine indkøbs gener når jeg ser den. MEEEEEEEEEEEEn ´jeg har bestemt mig for det ikke bliver nu jeg skifter båd :-)

<br>
Fleks på klingen til alle i det nye år :-)<br>
<br>
Brian<br>
<br>
trollingfisker af guds nåde og fortaler for 30 punds downriggerlodder med indbygget sorrundsound og TFT skærme

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.222 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer