Hej alle<b...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 8 måneder siden #1000009 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej alle<b...
Hej<br>
Ingen hemmeligheder for min skyld - fabrikat Yamaha 9,9 HK<br>
Knæk og bræk<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 8 måneder siden #1000006 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej alle<b...
Hej Henrik !<br>
Det ville måske være på sin plads, at fortælle om fabrikat <br>
for hvis det ikke skal være privat mail medlemmerne imellem, men til gavn og oplysning for os alle,så er man nødt til at vide hvilke mærker folk skriver om, det behøver vel ikke at opfattes som At hænge nogen ud.<br>
venligst og med alt godt fra havet<br>
Preben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 8 måneder siden #1167689 af ukendt bruger
Hej alle<b... blev oprettet af ukendt bruger
Hej alle<br>
Jeg syntes da lige, at vi skal udveksle lidt erfaringer om køb af motorer. Jeg har lige fået bekræftet, at min motor som pludseligt fik vand i olien og smed det af, er af samme fabrikat som et tidligere indlæg. Jeg er blevet noget nervøs, da jeg har en 40 HK på min trollingbåd af samme fabrikat, OG, den har været gået i stykker midt ude på Storebælt - det var skruerne i benzinpumpen, som var gået løse! Problemet var ikke større, end en at jeg hurtigt regnede ud hvad der var galt. MEN når man nu tænker på, hvad der skete ved Bornholm i foråret ved motorstop, hvor nogle kom grueligt galt afsted grundet motorstop, kan man da godt blive lidt hed i kammen - hvem frygter ikke havet !<br>
Jeg ved ikke om man bør nævne forhandler og fabrikat - men da jeg har set lignende sager, hvor man er rimeligt diskrete, vil jeg ikke "udstille nogen" her.<br>
Har du lignende episoder syntes jeg at vi skal starte en erfaringsudveksling her i dette forum - ikke private mails, dem har ingen andre glæde af. <br>
<br>
Henrik "Kringle" <br>
nr. 793

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.168 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer