Forside Fora Hovedforum MSK Vi var 2 m…

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    FlemmingFlemming
    Deltager

Vi var 2 medlemmer fra Midtjysk Småbådsfiskeklub ( Flemming & Per W) der lige var lige et smut på det Gule i lørdags,jeg mødte Jydetampen på H.krone med der var ikke de store fangster der så vi valgte at sejle på vrag længere ude, men med en cruisefart på 35 knob betyder det jo ikke så meget at der er lidt langt, vi valgte at fiske på 2 vrag der ligger med 4-5 mil imellem sig. det første kastede en enkelt lubbe på 3,5 kilo fra sig, og et par små torsk på 1,5-2 kilo.
    vi sejlede videre til det næste vrag, sænkede pirken, og der var hug lige med det samme, jeg fik en 6 kilos torsk, imens Per kæmpede med en MEGET stor fisk, der desværre valgte at blive dernede, så store fisk var der også. vi klokkede vraget en gang mere, og så var der hug igen, Per fik en flot lange på 7 kilo, samtidig fik jeg en torsk på 11 kilo, vi fiskede en times tid på vraget før vi sejlede hjem af ( det begyndte at blæse lidt op )det blev bla. til udover det nævnte: lange 3-4,5 kilo, torsk 5-6,5-8,5 kilo. vi mistede desværre 3 store fisk som absolut ville ha været over målergrænsen, men sådan går det jo engang imellem.

Attachments:
    • a6853.jpg
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.