vestsjællandsbådene!
jeg går og leger med tanken om, at starte en klub/forening for os småbådsfiskere her i vestsjælland, hvor klubben primært vil være for os der fisker fra båd.
her kan vi mødes og dele erfaringer om alt hvad der rør sig med fiskeri fra båd. vi kan også medbringe vores grej og gå det efter sammen, mens vi fortæller gode historier (vi kan nok en enkelt eller to *smiler*). vi kan også med tiden få nogen ud og holde foredrag – ja det er kun vores fantasi der sætter grænser for hvad det kan udvikle sig til.
det vigtigste er dog lige pt. at finde ud af, om der overhovedet er en interesse for at mødes og lave en klub/forening. hvis interessen er der, kan vi efterfølgende mødes og snakke om hvor tit vi skal mødes, hvor vi skal mødes henne, hvad skal der ske når vi mødes osv. osv.
hvordan gør vi det helt praktisk:
hvis du synes at ovenstående lyder spændende og det er noget, som du har lyst til at være med til, så send mig en mail på svejs-seneca@jubii.dk. a-lternativt kan du også give din interesse til kende på facebook. søg på gruppen “vestsjællandsbådene”.
jeg håber at høre fra mange af jer!
fiskehilsner
søren (cille) seneca