Spørgsmål til bestyrelserne / klubbernes samarbejde
Jeg kan se under Jyllandssiden (man tør muligvis ikke annoncere det under aktiviteter) at der annonceres Familietræf samme weekend som der annonceres DM i trolling.
Jeg syntes det vil være rart for medlemmerne, så tidlig som mulig at få at vide om man aflyser/flytter DM eller om det er Familietræffet der aflyses/flyttes – jeg går ikke ud fra man afholder to arrangementer af den slags i samme weekend da det er efter min mening ikke er i overensstemmelse med de aftaler om samarbejde der er klubberne imellem – hvis der da stadig er et samarbejde!
Sammenlignet med DM er Familietræffet et lille arrangement men aligevel et af de bedste og mest familieegnede arrangementer der afvikles i JSK (årets bedste familiekonkurrence” som der står på siden), synd der ikke er flere der deltager – synd hvis man tvinger medlemmerne til til at vælge i mellem to arrangementer (samtidig med man beklager sig over at medlemmerne ikke gider at deltage i arrangementerne!).
Om det er JSK, FTK eller SSK der er sig selv nærmest, ved jeg ikke men det virker ikke som om der er nogen der gider at koordinere noget mere – der er mange arrangementer der falder sammen, endnu et godt eksempel er weekenden den 17-18 juni, hvor alle tre klubber har arrangementer!