Forside Fora Hovedforum SSK Ryds 535 DL

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Ken MidtgaardKen Midtgaard
    Deltager

Jeg er den lykkelige ejer af en Ryds 535 DL. Jeg har den stående på trailer og jeg skruer bundproppen af efter hver sejllads. Jeg har lagt mærke til, at der nogen gange ingen vand kommer ud og andre gange 2-3 liter. Ikke noget dramatisk, men jeg vil gerne forstå årsagen. Er der nogen derude der har en ide omkring fænomenet? Mvh Ken

Jann BayJann Bay
    Deltager

check om det er fersk eller saltvand

Deltager

Smagte faktisk på det. Var meget let salt, med tanke på at jeg var i Storebælt i går, men salt var der. Virkede som en kombi. Dækket er selvlæsende, så jeg tænker at der måske render lidt vand ned i bunden vis en utæthed i de 2 lænsehuller ?

Bjarne LehnéBjarne Lehné
    Deltager

Kondens

Deltager

Giver menig. I går bagte solen ned på båden hele dagen og vandet er stadig ret koldt.

Hej Ken jeg havde en pilot båd der var det samme problem det viste sig at være der hvor man har et beslag til at trække båden op der var en lille utæthed når der var ingen bølger der kom op på båden ingen vand det er der de 2 lag er sammen jeg tog beslaget af rensede kom sigaflex i og monterede det igen og nu var problemet løst
    med venlig hilsen
    Per Motsch Andersen

Jann BayJann Bay
    Deltager

Det kan være du skal have fuget lidt under fenderliste. har selv haft det problem

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.