På sidstedagen på Pukaviksturen var jeg så uheldig at mit SuperWinch 5000 brød sammen.
Efterfølgende er det konstateret at tromlen er knækket, og at rullestyret er monteret forkert.
Importøren js-komponenter er af den opfattelse at spillet har været fejlmonteret og i øvrigt været benyttet forkert, og henviser til at da spillet er over 6 mdr. har jeg iflg. reklamationsloven, bevisbyrden for at der har/er noget galt med spillet.
Det skal lige siges at i garantibestemmelserne for SuperWinch står LIVSVARIG garanti på mekaniske dele, dette kan js-komponenter dog ikke se, de vil i hvert fald ikke kommentere det.
Jeg vedlægger et billede af den knækkede tromle og et billede hvor rullestyret sammenlignes på det defekte og et nyt indkøbt spil (ja jeg er naiv). Dette for at du/i kan tjekke jeres spil, og vær så i øvrigt opmærksom på at der ikke må være skrammer på jeres ruller hvis i skulle være så uheldig at det har en metaltræthed, og der så skal reklameres over det.
For ikke at bruge for meget plads på SSK siden, kan hele forløbet/korrespondance med js-komponenter ses på min hjemmeside
http://www.jp-trolling.dk/js-komponenter.htm
På opfordring ser jeg gerne at alle sender et billede af deres rullestyr på deres Superwinch til FlemmingN@js-komponenter.dk eller info@js-komponenter.dk og gerne i HØJ opløsning da de på js har svært ved at se billeder!