Ødelæggelserne på Øresunds maritime områder vil bare ingen ende tage, de kommer som tyve om natten og suger.
Først Disken som ser forfærdelig ud også Tårbæk rev
LAPPEN er nu også total smadret på stort set hele området og værste indhug er på grundtoppen, som jeg har lavet en lille film med i dag, på 9minutter.
Jeg lavede filmen efter jeg havde DK4, fiskemagasinet med ude, som vil lave den dokumentar om dilemmaet.
dem af jer som følger arbejdet på facebook gruppen: Hjælp det maritime liv i Øresund.
ved at undertegnet ikke sidder stille til dette vandvid og jeg vil opfordre alle til at rejse sig til kamp og det at finde en løsning på problemet.
Jeg har også en klar bøn fra DK4 og undertegnet: Vi modtager gerne film-video-billeder af: Bundforholdene – sandsuger i aktion mm.
FISKE´KORTET.DK jeg må på det kraftigste opfordre alle småbådsfolk til at gemme/logge deres data fra: Disken-Tårbæk rev-Klampenborg OG nu LAPPEN så Claus kan lave et nyt søkort som faktisk passer da dybden disse steder er ændret op til 10m.
Link til min lille film: http://www.youtube.com/watch?v=WZoeCVYPkqY&feature=youtu.be
Mvh
Jesper Larsen
Ocean-seeker