Forside Fora Hovedforum Alt om grej Når jeg s…

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter

Når jeg skal isætte min jolle , har jeg som regel altid et par åndbare waders med, med tilhørende sko.
    Men da jeg skulle bruge min ursuit dragt, springer jeg waders over og tager dragten på. Sejler ud og problemet opstår, da jeg skal ind, min jolle trailer er ikke sat helt korrekt op til jollen, så man skal lige en tur i vandet og hjælpe den lidt på vej, for at den glider korrekt op af sidestøtter.. Må sku se at få det lavet.
    Men glemte sku lige at min iphone ligger i lommen på min ursuit dragt, så får den sig en dykkertur, der er jo ligesom huller i bunden af de lommer… Den prøve bestod den ikke. Store fine lommer, hvor man ikke altid lige ligger mærke til hvad man har deri…
    Man kan sige at turen også bød på en anden oplevelse… Der ligger en flydende sauna ved slæbestedet. Den fungere sådan at der kom en mand forbi og fyrede godt op under brændeovnen, pludselig kommer der to biler og ud stiger 6-7 kvinder, de skal åbenbart ind i den sauna… Så de begynder at klæde sig af, det var så mens jeg stod på rampen og kiggede på telefonen og mit trailer spil, som en venlig sjæl, havde ødelagt, da han gav mig en hånd med at hive båden op, længere historie, vil bare sige, at når stroppen ikke centrere lige på spillet, så stopper man og får det centreret, det gjorde han så ikke, han fortsatte bare for fuld kraft, så spil, tandhjul og strop lignede en fuglerede og så sejlede han ellers ud, inden jeg så det !!! Det tog lige et par timer at ordne , da jeg kom hjem..
    Men hvem havde troet at midt i alverdens ulykker, at man ligepludselig skulle se bare bryster…. naturligvis må man gerne kigge !!! sådan er reglerne &#61514
    De forsvandt så ind i saunaen, men kom hurtigt ud for at bade i søen… så der står man og bander over sin tlf og sin trailer og så vupti… patter ( undskyld til de kvindelige læsere ) over det hele igen.. sådan gentog det sig et par gange, indtil jeg ligesom mente, at nu havde jeg brugt nok til på at rigge båden osv af… kørte hjem , mens jeg flere gange forsøgte at genstarte mobilen, som havde ligget med varme på bilen.. Den var sku totalt død…
    Fik dog skiftet næsten alt indmad i telefonen og kan nu skrive sms, være lidt på nettet og ringe MEGET kort, ellers går den ud på varmefejl og skal køle ned, selv om den ikke virker varm… Fejlen ligger på boardet, så her kommer mit spørgsmål.
    Er der nogen der ligger inde med et board til en Iphone 4 32 gb. , har en smadret iphone hvor boardet virker, eller generalt har en ide , til hvad man man gøre… alt er som sagt skiftet på telefonen, mangler som sagt kun bundkortet…
    Grunden til at jeg spørger her, er at jeg bruger min iphone i mit sonic hub anlæg på båden, ved godt at det ikke er en teknik side… på flere lakseture har vi fanget fisk, når vi har hørt musik, sidst vi var i Simris hørte vi ikke musik og fangede ingen fisk… Eller også var vi bare for dårlige, det skal jeg lade være usagt

Det blev sku til et længere indlæg… Hvis der er nogen der vil med ud kigge nærmere på den sauna, så må i sige til.. Man kan så bare håbe , at det ikke er mænd der skal derind…

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.