Forside Fora Hovedforum SSK Min “jomfr…

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter

Min “jomfrutur” på 40 meteren

Rune havde inviteret mig med i sin båd til 40 meteren igår tirsdag. Solen skinnede og vejret var PERFEKT 🙂

begyndte fiskeriet omkring kl. 07.00 og efter 10 min. huggede den 1. fisk på min rigger. Det blev en flot 5 kg laks til mig(min første nogensinde) Dagen var reddet for mig og jeg var vildt glad for at blive indvidet i laksefiskeriet fra Møn. Så blev det Rune”s tur med en flot 5 kg laks. det blev yderligere 2 lige over mindstemål, som blev genudsat, så de kunne vokse sig store og fede til senere brug 🙂
    over middag fik jeg endnu en 5 kg laks ombord. og SÅ kom hugget på den nederste rigger. Den tog et udløb til omkring 350 fod og så var kampen igang. efter 20-30 min fight landene jeg en FLOT laks på 12 kg træt og stolt havde jeg på min første tur på 40 meteren fangede en 12 kg LAKS VILLDT !!!!! lige da vi ville vende båden mod Klintholm havn. udløste den nedereste rigger sig igen og nu var det Rune tur til en dejlig fight, men den kom rimelig nemt ind til der var ca 30 fod igen, så tog fanden ved den og tog mange udløb op til 200 fod, det tog 45 min at få den ombord og der lå så en flot 8 kg laks. så en PERFEKT debut for mig og takker Rune for den FEDESTE dag på vandet.

Attachments:
    • a17769.jpg
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.