Forside › Fora › Hovedforum › Opslagstavlen › Klubtur ti…
- Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 13 år, 2 måneder siden af Claus.
-
ForfatterIndlæg
-
22. november 2011 kl. 19:56 #105017ClausDeltager
Klubtur til Bornholm 2012
Hej allesammen, der er i dag udsendt mails til alle deltagerne på (SSK) klubturen til Bornholm 2012.
Er du deltager, og har du ikke modtaget mailen, så kontakt mig venligst.
Knæk og bræk
Claus Sørensen
“Houdini”Indhold fra mailen:
Så har jeg forhandlet færdigt med de forskellige leverandører til vores klubtur, og det glæder mig at kunne meddele at priserne ligger på samme niveau som sidste tur. Kahytterne er dog steget 50,- ! :o)
Der meldes jo om masser af laks i Østersøen allerede nu, så mon ikke vi igen får en fangstrig tur.
For mange år siden indførte vi en frivillig ”fuld pot” kvota på max 6 fisk pr. båd pr. dag. Den vil jeg gerne have bliver overholdt, da der allerede nu er mange som har fået øje på trollingfiskernes gode fangster sidste sæson, og også nu.
Det vil desværre helt sikkert give os problemer, så for vores alles skyld, så hold lidt lav profil med fangsterne.Restbetalingen for deltagelse i klubturen til Bornholm skal betales her den 1. december.
Prisen for næste års tur bliver:
Overnatning på Verona pr. person: 2.750,-
Overfart Køge/Rønne/Ystad t/r bil+båd: 1.950,-
Kahyt Køge/Rønne pr. person 265,-Husk når i regner jeres skyldige beløb ud, at i fratrækker det depositum som i allerede har betalt!
I bedes indbetale jeres restbeløb inden den 1 december til:
Claus Sørensen
Dansk Bank
reg nr. xxxx
kontonummer xxxxxxxxHvis i ikke kan se det vedlagte skema med deltagere, kan i hente det her: http://www.fiskekortet.dk/ssk2012.pdf
I skemaet kan i se jeres foreløbig indbetaling, samt de datoer i er sat på med færgen. Bemærk at overfarten Køge – Rønne er sat til den 8. og 15. april. Det er fordi det er klokken 00:30 (og så er det søndag), men vi mødes stadigvæk som sædvanligt lørdag ved 23:00 tiden så der er god tid til at komme ombord.
BEMÆRK at vi tager tidligt hjem lige som sidste år. Færgen sejler allerede klokken 17:00 fra Rønne til Køge. Vi er så heldigvis allerede i Køge klokken 22:30 og har så hele søndagen til at komme os :o)
Skal i have en anden færgeoverfart end den som er angivet i skemaet, skal i snarest give mig besked og senest 1/12-2011
Hvis i vil have kahyt på færgen, skal i ligeledes give mig besked senest 1/12-2011, da de hurtigt bliver booket! Bemærk at prisen er for én person i en to-personers kahyt. I kan altså ”risikere” at skulle sove med en anden person.
I skal huske at i ikke skal have kahyt på returrejsen, da det jo er om eftermiddagen/aften –og ikke om natten.
Check jeres data efter på skemaet, og giv mig besked hvis i har fået nyt telefonnummer eller har andre ændringer.
Til sidst vil jeg ønske jer alle en god jul og godt nytår.. :o)
Knæk og bræk
Claus Sørensen
Redaktør / turleder Bornholm
Sjællands Småbådsfiskeklub.
+45 40743120 -
ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.