Forside Fora Hovedforum FSK Klubblad n…

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    ukendt brugerukendt bruger
    Deltager

Klubblad nr.3-2008
    Så er der kun en måned til deadline (15 aug.) til næste klubblad så i må godt begynde at tænke på mig 🙂
    Håber I vil hjælpe mig med at få samlet mine sidste 2 klubblade til FTK.

Pga. mine jobs, et i Forsvaret og så et i bådbranchen har jeg meddelt bestyrelsen at jeg stopper i bestyrelsen til næste generalforsamling, det kniber simpelthen med tiden og det er fisketurene det er gået ud over 🙁
    Så hvis der allerede nu sidder en som har lyst til at overtage jobbet til februar 2009 så må i godt kontakte bestyrelsen.

Et alternativ er at jeg stadig fremover samler bladet og klargør til tryk, og der så sidder en ansvarlig i bestyrelsen som sørger for at alle materialer og annoncer er kommet ind til deadlines og jeg så ” kun” skal bruge en uges tid pr. blad.
    Men jeg stopper i bestyrelsen til februar 2009 således at jeg ikke har nogen ” forpligtigelser” mere.
    Jeg kommer ofte på kortvarslede opgaver i Forsvaret og det gør det at jeg tit ikke kan være til rådighed for bestyrelsen til konkurrencer, generalforsamling og klubaftener hvor jeg burde være der.
    Det har så resulteret i min beslutning, selvom det kommer til at gøre ondt.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.