Jeg har altid drømt om at prøve en big game tur. Derfor aftalte jeg med en fiskemakker, at jeg skulle undersøge muligheden for at komme til Mexico i januar næste år. Da jeg havde hele pakken klar flyrejsen, hotel og big game båden, fremlagde jeg det for min makker. Det viser sig så desværre, at han er blevet forhindret i at komme med 🙁
Nu står jeg med en kanon tur fra d. 19. januar til d. 27. januar 2009, hvor alt er aftalt og klar. Men jeg mangler en makker i båden, førend det kan lade sig gøre.
Destinationen er Puerto Vallarta.(http://www.bluewaterfishing.com/nuevo_vallarta.htm)
Det er syv dages fiskeri med 3 dage inshore efter Roosterfish, Dorado, Amberjacks, Pargo, Pompano, Jack Crevalle med mulighed for Yellowfin Tuna, Black Marlin, Blue marlin, Striped Marlin og Sailfish samt 4 dage offshore efter de større tun og marlin. Offshore er der hermed mulighed for 150-300 lb. + Tun, men der er selvfølgelig stadig mulighed for Sailfish, Marlin, Dorado og evt. Wahoo.
Hvis det har nogen som helst interesse, er du velkommen til at kontakte mig for at få nogle flere detaljer.
MVH
Allan
Team SALAR