Forside Fora Hovedforum SSK Ja, nyhede…

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    ukendt brugerukendt bruger
    Deltager

Ja, nyheden om Jimmi Franch´s bortgang er jo allerede ude, men familien har bedt mig orientere alle venner og fiskekammerater i SSK.

Jimmi gik bort lørdag eftermiddag efter en kort kamp med det der viste sig at være en ondartet tumor dybt i hjernen.

Da Jimmi og jeg deltog i klubbens 6. afdeling af klubmesterskabet for bare en måned siden, døjede Jimmi med efterveerne af det man troede var en lille hjerneblødning. Han trak lidt på venstre ben og han døjede med hovedpine, men vi troede alle at Jimmi nok skulle blive frisk igen. 14 dage senere fik Jimmi endnu en hjerneblødning der gjorde ham lam i venstre side, og han har været indlagt lige siden. Så sent som i fredags kunne man først konstatere at det var en ondartet tumor dybt i hjernen, der ikke kunne helbredes, og at det kun var et spørgsmål om tid. Lørdag døede han af et hjertestop.

Gennem mine samtaler med Jimmi ved jeg at Jimmi ikke ønskede at ende hjælpeløs bundet til en hospitalsseng, så når nu situationen var den den var, var det helt efter Jimmis ønske at det gik så hurtigt som det gik.

Jimmi blev 47 år, og efterlader sig kone og 2 børn.

Jimmi bliver bisat i Strøby Kirke, tirsdag d. 29. november kl. 14. Hvis man skulle ønske det, er man velkommen til bisættelsen og det efterfølgende kaffearrangement. Af praktiske årsager må man meget gerne lige sende mig en sms på tlf. 2733 0554 hvis man ønsker at deltage.

Jimmi var ikke bare familie, men også min nære ven og fiskemakker gennem mange år, og jeg ved at han holdt usigeligt meget af den tid han tilbragte med alle jer venner og fiskekammerater i SSK.

Det er derfor med stor sorg, at jeg skal melde at Jimmi og Adiozz har hevet grejet, og er gået i havn for sidste gang.

Hvil i fred Jimmi. Din gast Bo Jensen

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.