Forside Fora Hovedforum SSK Hej Venner…

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    ukendt brugerukendt bruger
    Deltager

Hej Venner som man kan se i indlæget underneden (indlæg 16199) går jeg og er ved at opbygge min lille båd- men da det kan tage lidt tid inden de sidste ting med motor og andre ting er færdige vil jeg rigtig gerne med en tur på sundet- jeg er frisk på alt slags fiskeri, derfor lavede jeg indlæg 16169 under Skipper/Gast søges.
    Men der er ikke rigtig kommet nogen kommet noget positiv respons på det indlæg (og jeg er ellers virkelig flink 🙂 Så jeg tænkte at det kunne være at folk måske egentlig godt ville ha en flink fyr med en gang i mellem, men bare ikke lige tænker over det og ser under Skipper/Gast søges.. (sådan kan det nemt gå for mit eget vedkommende)
    Så derfor er jeg så fræk at skrive dette indlæg- Udnskylder hvis nogen finder det forkasteligt at oprette et indlæg under det forkerte forum -:

Jeg ved ikke om der er interasse for at jeg engang smidder en billed serie og fortælling om hele projektet med at købe en ældre dame og bygge hende op..? smider lige et billed af et projekterne, Båden er født uden styrepult så jeg har lavet en form og støbt en pult i glasfiber og på billedet er jeg ved at montere styresystemet i pulten.

Attachments:
    • a14371.jpg
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.