Forside Fora Hovedforum Alt om grej Hej Jeg h…

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    ukendt brugerukendt bruger
    Deltager

Hej
    Jeg har erhvervet mig en jofa 485 som trænger til en kærlig hånd.
    I den forbindelse har jeg nogle spørgsmål, som jeg håber nogen herinde kan hjælpe med.

1)Er skummen i kistebænkene forbundet med skummet mellem dørken og bunden? Grunden til spørgsmålet er, at båden ligger skævt i vandet – jeg har en mistanke om, at skummet i kistebænkene i den ene side er fyldt med vand, men hvis skummet er forbundet vil dette ikke være muligt.

2)Fra lænsebrønden, under motorbrønden, ser det ud som om der er et hulrum under dørken – ved I hvor langt det strækker sig. Er der et hulrum som er forbundet med lænsebrønden under hele dørken?

3)Er der nogen der har erfaringer med at fjerne de to bagerste kistebænke samt hæve dørken, så man kan lave en plan dørk. Jeg har set enkelte modeller, hvor dørken agter er løftet så den er helt plan, men har ikke kunnet få bekræftet hvad det har haft af betydning for bådens egenskaber.

Derudover har jeg forsøgt at finde lidt generel information om båden, men det er ikke lykkeds mig at finde nogen form for dokumentation på båden udover vægt og længde – hvis nogen herinde ligger inde med detaljer, som de vil dele, er de meget velkommen. Fx hvordan er båden konstrueret, tegninger, mv.

Håber nogen kan hjælpe med lig info.
    Mvh. Braun

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.