Hej fiskevenner.
Jeg sidder lige og læser i mit klubblad om DM i småbådsfiskeri 06.
Så er det at jeg er lidt uforstående at prisen her, for ikke medlem er 750 kr.
Nu er det sådan at jeg ikke fisker med “fast” makker i min båd. Derfor vil det være svært for mig at deltage, da jeg får svært ved at finde en makker som er villig til at betale 750kr. for at deltage for i en enkelt weekend (+ div. udgifter til transport samt benzin).
Jeg har deltaget i lignende DM-konkurrencer som blev afholdt af FTK, SSK…. Her var pris-forskellen 100kr. for medlem kontra ikke-medlem. Hvad kan det være at der ikke er samme priser, alt efter hvilken klub, der afholder DM-konkurrencen?…..
Nu er dette indlæg lagt under “Jeg fisker – Jylland”…… Det er der en grund til… For jeg mener også det er et generalt problem, ved JSK konkurrencer…
Hvad med en familie ??? Det er ikke i klub-bestemmelserne (her på siden) præciseret at et medlemskab dækker husstanden/adressens….(som feks hos FTK), hvad er reglerne ved konkurrencerne for en familie? Det kan også her, gå hen og blive dyrt for en familie, eller er jeg helt fejl på den…….
Jeg ønsker bare lige at hører lidt om JSK grund til denne regl ?? det kan være det er mig der har misforstået noget fuldkommen…….
Mvh
Kim W. Hansen
“Kiwi”