Hej alle! Hvad med en fælles/andel fiskehytte ved Klintholm, Møn?
Fandt denne salgsannonce: http://home.dk/sag/207-00098 med udbudspris på 275.000kr
Hvis vi nu var 6 gale fisketosser der smed 50.000kr hver og lavede en fast overførelse på 4-5ookr mdr. til en fælles konto, så burde det kunne klare fremtid håndværkerhjælp, så fiskehytte 69 bevares..
Jeg har fisket fra kyst i mange år, men forsøger nu med trollingen også. Har et sommerhus med 5 venner i Sverige, der fungerer fint som fælleseje.. Jeg kan lave samejeroverenskomst som bevis på ens andel og hjemmeside hvor huset bookes og fangstrapporter kan deles..
Jeg er udelukkende interesset i at have andel i huset, da udgifter ellers bliver for høje i forhold til at leje sig til overnatninger.. Kan evt. være med på at vi 3 personer opstarter købet, så vi ejer 2 andele hver, hvor vi derefter hver især finder en ekstra andelskøber.
Jeg har kun set huset på nettet og skal derfor se det først, hvis det kan komme på tale. Der skal søges om sommerhus-status, men det er vidst ikke et problem.. Kender ikke dets stand udover hvad der står i salgsannonce, så “jo” der er en vis risiko indblandet.. Vi kan se det sammen, hvis der ellers er nogle interesserede..
Indretningsfanatikere frabedes, men folk med fiskegalskab og rummelighed overfor hist og pist, imødekommes..
Hva sir I? MVH Jesper