Hej alle!
..Da jeg bor på Lolland er jeg flittig bruger af rampen i Onsevig havn. Dermed er jeg naturligvis glad for den aftale som klubben har lavet med havnen ang. gratis isætning da jeg er medlem af Sjællands småbådsfiskeklub.
Men de sidste par gange jeg har været derude er jeg blevet mødt med en lidt ubehaglig modtagelse af folk som administrerer havnen og dermed også tjekker om folk har betalt for at sætte deres båd i.
Problemet lyder på at de ikke mener at min båd er tilstrækkeligt mærket så de kan se at jeg må sætte i uden at betale.
Jeg mener at have læst i klubbladet at man skal have et klistermærke fra klubben påklistret sin trailer, samtidig med at man skal have et gyldigt års mærke påsat sin båd så det kan ses tydeligt.Så det har jeg naturligvis.
Men så er det at jeg gerne vil vide.. Hvor, nøjagtigt skal det sidde på båden?
For mig betyder det ikke så meget hvor det sidder men mit sidder på agterenden,
naturligvis over vandspejlet, så hvis ellers man “gider” gå en tur rundt om båden så kan man ikke undgå at se det.
Jeg ved ikke om reglerne ang. rampeaftalen mellem klubben og havnen ikke er helt på plads,eller om det er mig der er helt galt på den, for så vil jeg da godt have det at vide da jeg naturligvis ikke på nogen måde er ude på at snyde nogen eller skabe problemer. Men jeg talte med dem i går og de vil vist gerne have det på plads så der ikke opstår nogen tvivlsspørgsmål en anden gang for andre.
I øvrigt skal de have stor ros derude for det arbejde de har haft med at lave de gode forhold der er, så det er også helt i orden at de håndhæver regelerne.
Der skal bare være styr på hvilke aftaler der er indgået, både fra klubben, havnen og naturligvis fra medlemmerne så der ikke bliver nogen misforståelser.
Mvh Erik Petersen. Team Martha