Forside Fora Hovedforum SSK Havde over…

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    ukendt brugerukendt bruger
    Deltager

Havde overtalt knægten til en tur efter laks fra Klintholm. Sprayhooden var syet og traileren havde fået lavet el, lænsepumpen skiftet og alt skulle være i orden. Vækker ham kl 0300 og afsted det går efter morgenmaden som er hurtigt indtaget.
    Da vi kommer ned til Klintholm sætter vi i og starter motoren. Jeg kører op og parkere bilen, mens Søren står ved båden. Vi tøffer stille og roligt ud af havnen….men efter 5 min sejlads går motoren ud……ih. Vi forsøger at starte den flere gange uden held. Heldigvis ligger der en båd i nærheden, hvis opmærksomhed vi fanger og de er så venlige at de trækker os mod havnen. På vej derind får jeg igen startet motoren og efterfølgende lister vi selv ind. Inde i havnen går motoren ujævn og slår nogle små “knald” eller som Søren sagde det lyder næsten som når vi laver rigtige popcorn. (Nu skal jeg så finde ud af hvad pokker det er)

I forvirringen fik jeg desværre ikke lige fat i bådnavnet på de to herrer der hjalp os, men i skal have mange tak for det og især det, at i gjorde det med et smil betød noget.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.