Forside Fora Hovedforum FSK Godmorgen,…

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    ukendt brugerukendt bruger
    Deltager

Godmorgen,

Det var en rigtig hyggelig aften i klubben i aftes, spændende indlæg af Jan Jørgensen fra TV2 Bornholm, men jeg sidder alligevel tilbage med den fornemmelse at det vi primært gik efter kom til at stå lidt i skyggen af BTM.

Karsten Fuder havde et super indlæg om Simris, gode forklaringer og gode billeder, og masser af gode tips, og det var netop derfor vi mødt op, men Jan tog de første 2 timer i en salgstale om BTM og Karsten blev kogt ned til lidt under en time, og det endte også med at det løb lidt ud i sandet da klokken ramte 22.

Sket er sket, og tak til begge, men jeg vil da opfordre til at vi f.eks. i denne tråd holder emnet omkring hvem og hvornår vi tager til Simris, som vi snakkede om, sikkerhed i højsæde, jo flere vi er sammen, jo mere tryghed for os nybegyndere.

Så Team Freddo ligger ud, vi satser på at trille fra Ørbæk fredag d. 27/4 når vi er færdige med at pakke, men jeg vil tro at vi kommer hen sidst på eftermiddagen, skal vi mødes evt på Monack i Nyborg? Og så følges af i fælles trop?

God dag til alle.

Team Freddo

Jakob & Ole

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.