Forside Fora Hovedforum Opslagstavlen BORNHOLMER…

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    ukendt brugerukendt bruger
    Deltager

BORNHOLMER KLUBTUR 2008 VIGTIGT!!!!

Nedenstående mail er udsendt til alle deltager på klubturen til Bornholm 2008. Er du deltager, men har du ikke modtaget mailen, så send mig en mail, så jeg kan få rettet din mail-adresse

Knæk og bræk
    Claus Sørensen

Hej alle sammen. Godt nytår!

Det er efterhånden længe siden i har hørt fra mig. Det skyldes flere ting, men den vigtigste er dog at det har været meget svært at få billetter til turen til Bornholm. Jeg har været i løbende dialog med Bornholmertrafikken, og de kunne desværre meddele at de store færger skulle på værft og at vi derfor ikke kunne regne med det antal billetter som vi havde forhåndsreserveret! Fx på afgangen fra Køge til Rønne den 11/4 klokken 23:30 kunne vi kun få 6 billetter. Vi skal bruge 23!
    Jeg har arbejdet med en løsning hvor vi skulle over Ystad og nogen skulle over dagen før og dagen efter. Det var mildt sagt noget rod!
    Jeg har i stedet for aftalt med Per Verona, at vi rykker klubturen en dag frem. Det vil sige at vi tager af sted –og hjem om lørdagen klokken 23:30 i stedet for om fredagen.. Dette gør at ALLE kan komme med samme færge. Da færgen ikke sejler med fragt i weekenden er der væsentlig bedre plads disse dage. Vi vil også i årene fremover lave klubturen lørdag-lørdag, for ikke at risikere problemer igen.
    Jeg håber på jeres forståelse for denne ændring og hvis der er nogen som ikke vil med, får i selvfølgelig hele jeres depositum tilbage.
    Jeg sender endnu en mail ud i løbet af nogen dage med værelsesoversigt og det manglende beløb i skylder for turen. I skal forvente at betale restbeløbet omkring 1. februar… Jeg forventer færgeprisen bliver 1.700 kr. retur.

Knæk og Bræk

Claus Sørensen
    Redaktoer.ssk@smaabaadsklub.dk
    +45 40743120

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.