Forside Fora Hovedforum SSK Aldrig har…

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    ukendt brugerukendt bruger
    Deltager

Aldrig har jeg oplevet noget lignende – det er bare for nedern!

En ven og jeg besluttede at køre Til Korsør og se om vi kunne fange et par flade og nogel makreller fra den gamle Halskov mole. Rigtig hyggelig 0 tur med kaffe øl mm.

MEN
    på et tidspunkt kom en far og hans adoptivsøn på 8-10 år (går jeg ud fra, da han havde anden etnisk baggrund end dansk) Vi talte lidt som man nu gør og de gik videre helt ud på mole spidsen.
    På et tidspunkt gik jeg længere ud på molen, da der var nogle mulder som svømmede langs med stenene for at se om jeg kunne fange en af dem.
    Da jeg var på vej tilbage, råbte faderen om jeg havde set en pose med børsteorm – det havde jeg ikke – de var bare forsvundet!

Der havde ikke været andre end os og en voksne med anden etnisk baggrund på molen der var der i forvejen, og han luskede af straks efter.

Fordomme eller ej han havde sku stjålet deres orm – 3 bægre – så er man sku fattig eller også ligger det bare i generne.

DET KAN MAN BARE IKKE – DE ØDELÆGGER DET FOR DEM SELV.

Men værst af alt hvilken fremtid får drengen ikke selv om han talte flydende dansk bliver opdraget efter danske traditioner og var en glad gut!

Far og søn kørte hjem, da de ikke have noget at fiske med.

ØV for en oplevelse

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.