Forside Fora Hovedforum FSK Åh – Nej,…

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    ukendt brugerukendt bruger
    Deltager

Åh – Nej, nu igen. Ragno på Storebælt i denne week-end. Nicolai og jeg havde planlagt et målrettet fiskeri efter Pighvarrer. Så køleboksen var velforsynet men både sild og tobis m.v. Vel ankommet til første position skete det jeg absolut IKKE forventede: Kortplotteren meldte – GPS modulet svarer ikke !! Åh – Nej, nu igen. Jeg har “bøvlet” med min kortplotter lige siden jeg har fået den, men efter jeg har opdateret både software og antenne ( med hjælp fra Ole Jessen )gik jeg ud fra, at alt var iorden. Men nej, og søkortet lå derhjemme. Så var der jo ikke andet at gøre end at prøve sig frem, og det er svært når man ikke kender Storebælt særligt godt. Vi fik ( selvfølgelig ) ingen hvarre, men heldigvis havde vi en bakke børsteorme i reserve, så det blev til et par pæne skrubber og en hornfisk. Da vi havde kastet anker for natten, satte jeg et flåd med en tobis ( 2,5 m vand ) og da jeg ville rulle ind gik en pæn ørred ud af vandet efter agnen, men desværre gik den ikke til bidet. Kl. 4.00 begyndte det at regne voldsomt ( ikke som i Kerteminde ) så vi kom ikke ud af fjerene før ved 10-tiden. Vi blev enige om at sejle hjem og i havnen mødte vi Peter og Kim som var på vej ud. De fik den ekstra bakke børsteorm fra os. Jeg håber, at de havde mere held end os både med fiskeriet og med elektronikken.
    MVH / Lars ” RAGNO “

<*)))))))><

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.