Hej Kurt Hansen
Som jeg har skrevet op til flere gange, er jeg ikke ude på at vælte bestyrelsen. Men det ville have klædt bestyrelsen, at lægge spørgsmålet ud til medlemmerne, istedet for bare egenrådigt at tage en beslutning af den kaliber. Dette vil påvirke JSK år fremover. Nogle kan så mene det vil være positivt for medlemmerne jeg mener så bare, at medlemmerne kun kan tabe på det. Jeg kan selvfølgelig tage fejl,,,,, det er sket før. Men mine meninger kommer ud fra devisen “sammen er vi stærke”.
Det er da iøvrigt synd denne “fjendtlige” (som Brian Falkner betgner den) debat skal foregå på dette site. For den hører jo faktisk hjemme på den nye JSK side. Men bestyrelsen har åbenbart ikke ment at klubbens medlemmer skal have et forum at boltre sig i. Der er den igen…JSK Bestyrelsen har åbenbart ingen interesse i at de menige har en mening.
Det er så flot af FTK og SSK dr fortsat holder den jyske debatside åben her.
Nu opfatter jeg nok dit indlæg forkert….Men du ringer til lars som er en fin fyr, uden du har nogen som helst forbindelse til bestyrelsen ?. Er du en af de “100” aktive ?
At du så nu mener, at min opgave er at vælte bestyrelsen, og begynder at snakke om jeg måske har en ny bestyrelse klar?. det er da helt hen i vejret. På mig virker det som om, at du har haft en snak med et bestyrelses medlem og han måske ladet nogen ting skinne igennem og du deraf drager nogle konklusioner som JSK ønsker du skal drage.
Man kunne så påstå det samme om mig, at jeg går SSK og FTK ærinder.
mvh
Brian/Quicksilver
FTK,JSK,TFAGN