Montering af fast batterioplader i min båd.

  • Per Motsch Andersen
  • Per Motsch Andersen's profilbillede
  • Væk
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
3 år 2 måneder siden #1190334 af Per Motsch Andersen
Besvaret af Per Motsch Andersen på emne Montering af fast batterioplader i min båd.
Ja den skal være på stæl på dit start batteri for at det kan måle de 13,7 volt og koble batterierne sammen
så den tynde sammen med minus også minus fra laderen og så plus på plus på start batteriet
god fornøjelse mvh
Per Motsch Andersen
Følgende bruger(e) sagde tak: parviz R

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • parviz R
  • parviz R's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
3 år 2 måneder siden #1190333 af parviz R
Besvaret af parviz R på emne Montering af fast batterioplader i min båd.
Hej per
tak for hjælpen .relæet har en tyng stel leding kan jeg skrue den fast sammen med minus klemmer modulen?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Per Motsch Andersen
  • Per Motsch Andersen's profilbillede
  • Væk
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
3 år 2 måneder siden #1190332 af Per Motsch Andersen
Besvaret af Per Motsch Andersen på emne Montering af fast batterioplader i min båd.
Hej Parviz det relæ du har til at skille batterierne må have en tynd ledning til stæl for at det kan måle at motor batteriet er 13,7v så plus fra lader på motor batteriet og minus på samme batteri så når der er strøm nok vil det koble sammen og lade dit forbrugebatteri
med venlig hilsen
Per motsch Andersen SSK

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • parviz R
  • parviz R's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
3 år 2 måneder siden #1190331 af parviz R
Hej.
Jeg er ved at montere to batterier (start- og forbrugsbatteri) i min båd. Kig på det vedhæftede billede.

Spørgsmålet er så, hvor og hvordan skal jeg koble den faste batteri oplader til ud fra billedet, når båden er stillestående på landet.

This browser does not support PDFs. Please download the PDF to view it: Download PDF

Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.206 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer