Hjemmesiden

  • Jørgen Kloster
  • Jørgen Kloster's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
4 år 3 måneder siden #1189732 af Jørgen Kloster
Besvaret af Jørgen Kloster på emne Hjemmesiden
En supplerende kommentar:
Jeg er enig med Einer, at den gamle hjemme side var lettere og hurtigere at navigere i.
Den gamle side havde for mange emnegrupper, men det kunne let rettes.
Det tager tid at komme rundt i den nye hjemmeside, og sådan noget som f. eks medlemslisten har jeg haft vanskeligt
ved at genfinde.
Den nye hjemmeside er bestemt ikke "uegnet", men det er tydeligt at der ikke kommer så mange indlæg,
og den er bestemt ikke "hurtigere" i sin opdatering.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 3 måneder siden #1189731 af einer meling
Besvaret af einer meling på emne Hjemmesiden
Jeg kan godt se det du siger med emnet i toppen, og det seneste svar nede. Men synes stadig der er noget man savner.
Jeg prøver at fange dig i klubben, så kan jeg nok bedre forklare mig og forstå dig.
Tak for det indtil videre, det har faktisk virker lidt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 3 måneder siden #1189730 af Jens Sahl
Besvaret af Jens Sahl på emne Hjemmesiden
Det vil jeg mene netop er det forsiden giver dig.

Overskft på emnet, et par linier tekst, forfatter og tid.

Jeg er med på der kun bliver vist de sidste 5 emner, men i dag er det nok til at vise de 4 sidste dage.

Du (og alle andre) er altid velkommen til at tage fat i mig når jeg er i klubben. Så skal jeg vejlede så godt jeg kan. Gode forslag modtages med kyshånd, og så skal vi nok opdatere siden løbende.
Der er generalforsamling på lørdag og der er jeg tilstede.

Mvh Jens
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 3 måneder siden #1189729 af einer meling
Besvaret af einer meling på emne Hjemmesiden
Tak for det Jens, det som jeg søger mest er, at man kan se en linie eller to af svaret, ligesom i den gamle, så havde man mere mulighed for at se hvad der lige skete i emnet.
Lige hvordan at andre føler må de selv komme med, men jeg er sikker på at man nok skal vænne sig til sidens måde at virke på, men ved bare at de enkelte jeg har snakket med om den kommer sjældent på nu frem for den gamle.
Jeg savner nu allermest at man kan følge lidt mere med i forum, lidt som på den gamle.
Men når vi ses næste gang, må du meget gerne vise mig lidt hvordan den fungere .

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 3 måneder siden #1189728 af Jens Sahl
Besvaret af Jens Sahl på emne Hjemmesiden
Hej Einer, vi er altid modtagelig overfor saglig kritik.

Jeg kan fornemme at det mest er forum delen der er problemer med. Jeg vil derfor gerne dele hvordan jeg selv anvender siden:

Forsiden:
På forsiden kan du altid se de sidste 5 forum indlæg:

Her kan du læse emne, De første liner af indlægget, gruppe, forfatter og tid.
Under de fem indlæg ser du knappen "LÆS ALLE". Den bringer dig videre til forum på hjemmesiden.

Øverst på forsiden findes der også en direkte genvej der bringer dig til forum:


Når du kommer ind på forum kan du se de grupper som forum består af, og trykke hvis du gerne vil se en bestemt gruppe: For eksempel SSK


Øsverst ser du en gul knap (På højde med log på). Med den kan du vælge at skifte til seneste emner:

Så kommer de i en lang rækkefølge.

Håber det kan bruges.

Mvh Jens
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Bjarne Lehné
  • Bjarne Lehné's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
Mere
4 år 3 måneder siden - 4 år 3 måneder siden #1189727 af Bjarne Lehné
Hjemmesiden blev oprettet af Bjarne Lehné
LAGT PÅ FOR EINER MELING

Hejsa, jeg prøvede at skrive dette på ssk forum, men det kunne jeg desværre ikke udgive der, håber det er okay i denne gruppe ??

Hejsa, jeg har været en del herinde på hjemmesiden, og jeg synes stadig at den virker meget uoverskuelig, jeg bruger dog min telefon og tablet til at kigge på, men på den gamle side var det meget mere overskueligt at se hvad der blev skrevet om i forum.

På den gamle hjemmeside var jeg inde mindst en gang om dagen og for det meste flere gange. Dem jeg har snakket med ang siden har det stort set på samme måde.

Nu er det ikke en kritik og håber ikke at nogle bliver sure ribs over den her besked :-)

Jeg tænker lidt om man ikke kan se en statistik på besøgende nu og fra vi havde den gamle side, jeg synes da alligevel at det er sure penge hvis besøgstallet erfaring faldet.

Når nu det er skrevet, så er der også ting såsom tilmelding til arrangementet der er blevet bedre.

Rigtig dejlig og god dag :-)
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Bjarne Lehné.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.261 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer