Vedr. kontingent

  • Linda Wehlast Jessen
  • Linda Wehlast Jessen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
4 år 3 måneder siden #1189710 af Linda Wehlast Jessen
Vedr. kontingent blev oprettet af Linda Wehlast Jessen
År 2020 er skudt i gang - og det betyder jo, at man skal have betalt kontingent, for at benytte sig af klubbens faciliteter, arrangementer og fordele.
Som I jo ved, var kontingentet for 2020 til forfald den 2. december 2019
Nu skriver vi den 5. januar 2020 og jeg synes, at jeg har givet god tid til at få betalt eller kontakte mig, hvis ens girokort ikke er dukket op - hvilket sker hvert år, fordi man glemmer at melde flytnig B) . Dette bevirker ikke kun at girokortet ikke kommer frem - det gør ens årsmærker så heller ikke (hvis man er tilmeldt betalingsservice men vi har en gammel adresse)

Jeg har derfor i weekenden meldt alle dem ud, som ikke har betalt sit kontingent. Får du nu øje på, at dit girokort stadig ligger ubetalt, så læg 100 kr. på din indbetaling i administrationsgebyr. Besværet med at genoprette et medlemsskab er nemlig lige så stort, som at oprette et nyt medlem.
Har du ikke betalt dit kontingent og har en havnebrik, skal du ikke gøre dig de store forhåbninger om at bruge denne, da Henning en af de nærmeste dage opdaterer brik-systemet med de udmeldte medlemmer og ubetalt kontingent er lig med en spærret brik :( . Når du har betalt dit kontingent, kan du få genåbnet din brik i klubben på en klubaften om mandagen.

Så igen i år vil jeg lige minde om, at betalingsservice er en rigtig god ide og det kan gøres her på siden - så bliver ens kontingent altid betalt til tiden.
www.smaabaadsklub.dk/index.php/ssk/klubben

K&B til alle i 2020 og vel mødt til arrangementerne :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.184 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer