Torskefiskeri fra Helsingør

Mere
4 år 6 måneder siden - 4 år 6 måneder siden #1189585 af Poul Kilt
Besvaret af Poul Kilt på emne Torskefiskeri fra Helsingør
Hej Samir, Afhængig af hvor langt du gider sejle så er der masser af muligheder. Jeg ville starte med at prøve ud for Kobberværket, som ligger på Svenske-siden nord for Ven. Ikke nogen lang sejltur og der plejer at være fisk der i sæsonen (fra nu af og 3-4 måneder frem).Husk at passe på trafikken - det sikre valg er kun at fiske på indersiden af afmækningen. Hvis du troller på ydersiden af afmærkningen SKAL det ske i sejlretningen. Kig på dit søkort eller din plotter, så er du ikke i tvivl. Er du frisk på at sejle lidt længere, så led efter positioner for "Pålsjö hullerne" Det er også på svenske-siden men oppe syd for Kullen. Knæk & Bræk.
Sidste redigering: 4 år 6 måneder siden ved Poul Kilt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Samir Maali

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Samir Maali
  • Samir Maali's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
4 år 6 måneder siden #1189581 af Samir Maali
Torskefiskeri fra Helsingør blev oprettet af Samir Maali
Ny i klubben og har hentet en chip til havnebommen i Helsingør hvor jeg vil sejle ud fra. Men hvor skal man sejle hen for at finde torsk? Nord, syd eller øst for Helsingør. Håber nogen kan pege mig i den rigtige retning.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.166 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer