TORSK<br> ...

Mere
20 år 3 måneder siden #1000633 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne TORSK<br> ...
Hej Lasse<br>
Det har godt nok altid været et 'uheld', når jeg har taget torsk i Bugten, men der er til tider masser af dem - dog ikke så mange store. Fisker du dybt, er der masser af muligheder.<br>
Kan du komme til Stevns, er der også større torsk dernede på det dybe - husk bare på den 29 kg's der blev taget for et par år siden.<br>
Knæk & bræk<br>
Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1000632 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne TORSK<br> ...
Hej Lasse.<br>
<br>
Hmm, du har jo Skovshoved havn, den er frikøbt for vore medlememr, og kan benyttes gratis indtil den 31/3. - Måske et alternativ ?<br>
<br>
Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1186575 af ukendt bruger
TORSK<br> ... blev oprettet af ukendt bruger
TORSK<br>
Halløjsa -<br>
Jeg vil lige høre om nogen af jer har for vane at hive lidt torsk indenbords nede i Køge bugt? Med min mindre motorkraft, samt små muligheder for og søsætte i nordsjælland, er der langt fra Hundige havn til Ven. Så hvis nogen ikke ved en tilfældighed har nappet lidt torsk over kiloet i (KB) ville det være rart og høre. Det er Formodentlig også et godtsted at lære sine downriggere og kende, man kan vel tillade sig og kvaje sig et par gange eller ti... Mvh

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.169 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer