Rorføler til Raymarine S1 autopilot hydraulisk

  • Lui Tang Jensen
  • Lui Tang Jensen's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
3 år 1 måned siden #1190369 af Lui Tang Jensen
Besvaret af Lui Tang Jensen på emne Rorføler til Raymarine S1 autopilot hydraulisk
Hej
Jeg ved der er nogle der bruger denne model vejlemarineservice.dk/produkter/styring-...smartstick-raymarine
Følgende bruger(e) sagde tak: Thorkild Wedebye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Thorkild Wedebye
  • Thorkild Wedebye's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
3 år 1 måned siden #1190368 af Thorkild Wedebye
Rorføler til Raymarine S1 autopilot hydraulisk blev oprettet af Thorkild Wedebye
Det ser ud til, at rorføleren er gået i stykker igen på min Raymarine autopilot. Det er åbenbart et svagt led på selvstyreren, da jeg har udskiftet den tidligere. Det er ret let at montere den, da den blot er fastgjort til styringen med et par spændebånd. Problemet er, at Raymarine ikke laver den mere, så den kan ikke købes. Er der nogen herinde, der kender til problemet og evt. har fundet alternative løsninger, eller måske skulle have en brugt liggende?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.168 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer