Bornholm uge 14 & 15

  • Bjarne Lehné
  • Bjarne Lehné's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
Mere
3 år 2 måneder siden #1190342 af Bjarne Lehné
Bornholm uge 14 & 15 blev oprettet af Bjarne Lehné
Hermed skrivelse der er tilgået deltagerne til Bornholmerturene

Hej

I samråd med Jan Jørgensen fra TV2 Bornholm og Thomas Stoltze fra Tempo Trolling Center er Bornholmeraftenen den 8. marts samt Åbent Hus hos Tempo den 15. marts begge aflyst pga. forsamlingsreglerne.



Samtidig har flere allerede spurgt om hvornår jeg skal have restbeløbet til Bornholmerturene.

Jeg er hele tiden i kontakt med Line på Danhostel Sandvig (læs Verona) og Jan Jørgensen fra TV2 Bornholm

Både Line, Jan og bestyrelsen afventer hvad regeringen kommer ud med senest den 28. februar, hvorfor vil afholder bestyrelsesmøde den 17. marts.

Der vil det så blive besluttet hvordan vi kan afvikle uge 14. og uge 15. samt skrive ud til jer alle vedr. slutbetalingen samt hvordan vi kan afvikle ugerne.

PS! Skulle du ikke have modtaget mailen og altså ikke er på fælleslisten så gig mig lige besked

mvh
Bjarne
Bilag:
Følgende bruger(e) sagde tak: Martin og Rikke Team Trold

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.129 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer