Klubmesterskabet

  • Jimmie Johansen
  • Jimmie Johansen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
3 år 5 måneder siden #1190186 af Jimmie Johansen
Besvaret af Jimmie Johansen på emne Klubmesterskabet
Bjarne og Lars
helt enig med at det er svært at tilgodese alle. for ikke at sige det er umuligt. når det er sagt er det jo sådan. at hvis ingen stiller spørgsmål. kan vi ikke gøre det bedre næste gang. og så må de flade blive i hundested :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
3 år 5 måneder siden - 3 år 5 måneder siden #1190185 af Bjarne Lehné
Besvaret af Bjarne Lehné på emne Klubmesterskabet
Hej Jimmie

Jeg kan godt se problemet, men med omkring 1600 medlemmer vil der uden tvivl altid være event/arrangementer der falder sammen.

Men da der er et hav af foreninger/klubber der arrangerer fiskekonkurrencer gennem året, vil der uden tvivl være flere der falder sammen og som du selv nævner er 4. klubmesterskabsafdeling i september sammen med Tunfiskeriet og jeg har set at den traditionelle og populære juniortur fra Skovshoved falder sammen med Storebælt Cuppen.

Jeg er sikker på at turudvalget (læs Mette, Mikkel og Bob) har forsøgt at lægge klubmesterskaberne så de ikke falder sammen andre event hvor størsteparten af medlemmerne deltager.

Vi kan jo spørge og opfordre dem til at kigge på det endnu engang, men jeg kan på forhånd se at de uden tvivl vi løbe ind i problemer i såvel august som september da mange konkurrencer og event ligger der.

Endelig burde vi vel også tilgodese de arrangementer den bredde medlemsskare normalt deltager i og ikke tage hensyn til arrangementer der har et begrænset deltagerantal.

Det er jo heller ikke alle der deltager i fiskeri efter f.eks. arter men er kun med når det er trolling.

Knæk og Bræk
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved Bjarne Lehné.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
3 år 5 måneder siden #1190184 af Bjarne Lehné
Besvaret af Bjarne Lehné på emne Klubmesterskabet
godt set Lars

tjekker det lige op med turudvalget, det er nok er fejl 40 fra min side

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Lars Hansen "Ramses"
  • Lars Hansen
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
3 år 5 måneder siden #1190183 af Lars Hansen "Ramses"
Besvaret af Lars Hansen "Ramses" på emne Klubmesterskabet
Første forudsætning for at kunne arrangerer klubmesterskab er at de frivillige fra klubben der står for det, finder fælles weekender hvor de kan, det ved vi alle kan være udfordring nok, det er trods alt 6 weekender de reserverer i deres kalendere (+DM i trolling), tak for det.
At forlange at de så samtidig skal tage hensyn til de deltagendes forskellige interesse aktiviteter inden for fiskeri syntes jeg er at stramme den lidt.
K&B
Lars

PS Jeg håber der er fejl i nyhedsbrevet, for datoen for 1. afdeling, d. 6. januar er en onsdag :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jimmie Johansen
  • Jimmie Johansen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
3 år 5 måneder siden #1190179 af Jimmie Johansen
Klubmesterskabet blev oprettet af Jimmie Johansen
Klubmesterskabet. Jeg har nu set de nye tider for ture i 2021 og igen undrer det mig, at der bliver lavet ture på nogle datoer, hvor vi ved der er mange der ikke kan deltage, når der nu bliver så taget meget hensyn på nogle andre ture. Der er igen i 2021 lavet en tur i starten af september, nemlig den 4. september, 4. afd. af klubmesterskabet fra Hundested. Dette på trods af, at vi er mange der deltager i DTUs tunmærkningsprojekt på Skagen på det tidspunk, hvorfor ikke flytte den så de fleste har mulighed for at deltage.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.230 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer