Sejerøbugten

  • Jørgen Kloster
  • Jørgen Kloster's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
3 år 8 måneder siden #1190084 af Jørgen Kloster
Besvaret af Jørgen Kloster på emne Sejerøbugten
Du skulle have fået det nu pr. mail Samir
Følgende bruger(e) sagde tak: Samir Maali

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Samir Maali
  • Samir Maali's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
3 år 8 måneder siden #1190083 af Samir Maali
Besvaret af Samir Maali på emne Sejerøbugten
Hej Jørgen

Du må meget gerne sende din pdf til mig på: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Tak for hjælpen.

Samir

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jørgen Kloster
  • Jørgen Kloster's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
3 år 8 måneder siden - 3 år 8 måneder siden #1190081 af Jørgen Kloster
Besvaret af Jørgen Kloster på emne Sejerøbugten
Lige øst for Nekselø havn, på ca. 9 meter vand står de flade (normalt, det kan være lidt vanskeligt i det varme vand)
Oppe under Ordrup Næs i Nekseløbugten er der normalt masser af fladfisk.
Du skal lidt ud syd vest for Næsset, med ca. 8 m vand og sandbund (her i sommermånederne er der tang mm. ret langt ud fra næsset, så prøv dig frem). På din GPS kan du sikkert se det røde el kabel, der går fra Bjergene og ud til Sejerø. Hold dig omkring den position.

Lidt syd/sydøst for næsset, er der en banke ((4 - 5 meter). Mellem det og så ud mod Sejerø. Jeg har lavet en PDF fil med markeringer på, men jeg kan ikke få lov til at uploade den selvom den siger, den godtager PDF filer. Word filer vil den heller ikke tage.
Har du en mailadresse, sender jeg den til dig.
Bilag:
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved Jørgen Kloster.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
3 år 8 måneder siden #1190077 af Poul Kilt
Besvaret af Poul Kilt på emne Sejerøbugten
Hej Samir. Jeg har fanget flade både vest og nord for Nekselø og vest for Ordrup Næs.Jeg har ikke nogen specifikke positioner, men prøv dig frem på 15-30 fod vand. På Ordrup Næs står der en høj mobilmast eller noget i den retning. Ud for den var der ret om med skrubber sidst jeg var der (par år siden) Det kan ikke gå galt. Hvis du sejler syd om Nekselø skal du være opmærksom på vanddybden. Der er ikke ret meget vand den vej. Knæk og bræk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Samir Maali

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Samir Maali
  • Samir Maali's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
3 år 8 måneder siden #1190076 af Samir Maali
Sejerøbugten blev oprettet af Samir Maali
Jeg tænker at jeg vil prøve at fange fladfisk i Sejerøbugten og sejle ud fra Havnsø. Jeg har aldrig været der, så hvis nogen har et par positioner jeg kan starte på eller et par fif, vil jeg være glad :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.214 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer