Lidt spør...

  • Kim Sørensen
  • Kim Sørensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
5 år 5 måneder siden #1105633 af Kim Sørensen
Besvaret af Kim Sørensen på emne Lidt spør...
Tusind tak.... lyder som en god ide at komme til en klub aften.... såååååå det må vi heller .. tak igen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Per Motsch Andersen
  • Per Motsch Andersen's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
5 år 5 måneder siden #1105631 af Per Motsch Andersen
Besvaret af Per Motsch Andersen på emne Lidt spør...
Hej Kim der er info aftener om alt det klubben kan ,og der er også en masse om fiskeri og man lære en masse mennesker at følges med på tur med venlig hilsen
Per Motsch Amdersen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 5 måneder siden #1105627 af Sten Andersen
Besvaret af Sten Andersen på emne Lidt spør...
a-lternativet kunne være syd sverige, der er ikke så langt at sejle. overvej et medlemsskab af dansk søredning, så kan i altid kontakte dem, hvis uheldet er ude. medlemsskabet dækker både sverige og dk. se link her på siden.

hvordan fiske setuppet ser ud er forskelligt. jeg bruger både enkelt og trekroge og 2 springringe imellem krog og blink. altid kugleleje svirvel og springring.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 5 måneder siden #1105621 af Bo Dueholm
Besvaret af Bo Dueholm på emne Lidt spør...
Hej Kim

Jeg har for kort tid side også haft første tur til lakse land og det beste sikkerheds udstyr er ikke vhf ais eller noget andet som vi putter i vores både nej efter min mening er det at havde en makker båd eller 2 og hvordan får man så det skriv her på siden når i har Olander om at tage ud med tid og sted eller søg efter det på facebook sikkerhed og sammenhold. Min erfaring er at 90 % af dem der troller er meget hjælpsomme og imødekomme så det er bare afsted

Håber vi ses der ude

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Kim Sørensen
  • Kim Sørensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
5 år 5 måneder siden #1189094 af Kim Sørensen
Lidt spør... blev oprettet af Kim Sørensen
Lidt spørgsmål ang. trolling, vi er forholdsvis nye inden for det dejlige tidsfordriv, og har KUN brugt øresund som jagtmark.
Vi har nu fået os en Merry fisher 530 pilothouse, og vil nu udvide vores område ..... MØN....
Men ! ! ! Hvad bruger i af kroge.. enkelt eller 3 kroge ?.
Hvad størrelse line, 30-35-40-45 line?
Vi bruger dobbelt kugle leje svivler, men syntes stadigvæk at linen snor sig, vores opsætning ved blinket hedder, hægte med db, lejer, svirvel med db. lejer og så springring, har set at der fås en svivel med 3 lejer.. er det en god ting ?
Hvad er et MUST at have med på tur til Møn, her tænker jeg sikkerhed !
Tænker ...
VHF, regner med at tage kursus begge to inden, extra benzin (40L) vi har 80L tank fast, extra motor, tank til extra motor, et lille nød sæt med blus, lille værktøjkasse, extra filter til benzin.... er vi så ikke dækket rimeligt ind ?
Undskyld det lange indlæg, men vil gerne være lidt sikker, der er sgu langt ind derude fra, ikke rigtigt øresund forhold....
På forhånd tak
Kim

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.208 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer