Hej alle j...

  • Bob Aagesen
  • Bob Aagesen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
6 år 7 måneder siden #1188746 af Bob Aagesen
Hej alle j... blev oprettet af Bob Aagesen
Hej alle jeg var på makreltur på øersund i lørdags som så mange andre i det gode vejr, jeg sejlede ud ca 1sm syd for hveen og hev 20l sild op på ca 3 timer der er miliarder af sild lige for tiden.
Nå men da jeg havde nok sild tog jeg over til vest siden af hveen ud for havnen. Jeg ankre båden op på 20m vand og kommer lidt tæt på en anden lystfisker som også ligger for anker han han ser lidt moset over på mig, nå ja men jeg gider ikke flytte båden der trosalt 20 30 m over til ham.
jeg fylder godt med sild op i grinderen og Efter 20minutter vrimler det med makreller under båden, og alle sildestykkerene flyder hend og under min nabofisker og pludselig så han ikke så sur ud mere, jeg halede 52 makreller op og han fangede nok lige så mange og så syntes jeg jo at det måtte være nok de skulle jo også renses. Jeg fik lavede en lille undervands vidio så kan i jo se hvor efektiv en grinder er. her er linket.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.138 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer