Hej<br> S?...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 1 uge siden #1001056 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej<br> S?...
En god dag i det fri er ovre. Dagen tegnede perfekt, da strømmen var svag nordgående, helt perfekt efter mine erfaringer. Jeg startede dagen "med det sikre" ved pylonerne - men som ofte før er intet sikkert når man fisker - der var intet at lodde eller mærke for enden af snøren. Så jeg besluttede at hlde mig til min oprindelige plan og trolle op langs kysten mod Kongsmark strand. 4 stænger som glinsede i solen - det var alt, så da jeg nåede mit mål ved Kongsmark pakkede jeg grejerne sammen, satte fuld skrue på på sejlrende syd for broen. Efter 15 minutter på et spejlblankt bælt var jeg fremme ved knoldene lige syd for broen i sejlrenden. Vi var en del både, som ledte efter et par stimer af torsk - men jeg så ingen hale nogen indenbors. Efter ca. en times fiskeri, med én tabt fisk og én i båden, sejlede jeg sydover og fiskede på skræterne mod renden. Det gav pote, torskene stod spredt men klart af bunden, så man kunne se dem på loddet. Det blev til 6 fine fisk over målet, med den største på 3 kg. Alt i alt en vidunderlig dag, men jeg havde nu regnet med en ørred eller to i Næsby bugten.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 1 uge siden #1186714 af ukendt bruger
Hej<br> S?... blev oprettet af ukendt bruger
Hej<br>
Så går det mod bæltet for første gang i år. Nu hvor Påsken er slut, er der plads at boltre sig på. DEt blir bare lækkert at nyde en hel dag på havet i høj sol og ingen vind.<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.130 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer