Hermed en ...

Mere
20 år 1 uge siden #1001029 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hermed en ...
Også undertegnede vil gerne takke alle, men i særdeleshed Claus, for en praktfuld tur. Det var første gang, men jeg har allerede sendt Claus en mail om at blive tilmeldt næste års tur. MVH<br>
<br>
Nils Wang

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 1 uge siden #1001020 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hermed en ...
Hej med jer det var en god tur vi hade til bornholm, jeg var glad for denne tur og jeg vil sige tak til claus for denne tur også til dem jeg var med, jeg håbber at vi skald snart ses ingen. Kan i alle have en god påske. Mvh.Michael

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 1 uge siden #1001019 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hermed en ...
Som nyt medlem var jeg så heldig at Claus fra SevenElleven manglede en gast i et par dage på Bornholm, så trods kort varsel slog jeg til og drog til Øen med store forventninger. Vel ankommet om formiddagen gik det direkte til havnen. Perfekt vejr var det og efter en kort stund blev mine forventninger opfyldt til fulde. Det blev til 2 flotte laks på 6,4 og 6,3 kg - min første laks - jeg var i ekstase. På anden dagen (torsdag) var det blæst op, og det blev til en kort kyst tur på vest siden, og så gik vi som så mange andre i havn. Her fik jeg så lejlighed til at kigge på både og få ideer, og ikke mindst en sludder med flere medlemer. Så alt i alt for mig en kanon tur, glæder mig til flere af slagsen. Et flot arrangement må jeg sige, og en stor tak til Claus Jaltoft og alle jer andre som jeg synes tog godt i mod mig.<br>
<br>
Mvh Claus Sigsgaard "Fat Boy

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 1 uge siden #1001018 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne Hermed en ...
Jeg vil osse lige benytte lejligheden til at sige tak til Claus for den velforberedte tur, samt en kæmpe ros til per "Verona" for en kanon uge med dejlig mad.<br>
Og jeg vil osse være på øen næste år i uge 14.<br>
<br>
Mvh. Allan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • peter michael ibsen
  • peter michael ibsen's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 1 uge siden #1001017 af peter michael ibsen
Besvaret af peter michael ibsen på emne Hermed en ...
seveneleven og gast peter fra team nauta fortsatte fiskeriet på bornholm i dag med to laks søndag og fire laks i båden mandag op til 5,5 kilo og fire genudsættere - vi fortsætter i morgen<br>
hilsen claus og peter

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 2 uger siden #1001016 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hermed en ...
Også en tak skal lyde fra mig.Turen er simpelthen en optimal mix af fiskeri, kammeratskab og god mad. Kan varmt anbefales.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.224 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer