Manglende kategorier i det nye forum?

Mere
4 år 8 måneder siden #1189406 af Peter Jakobsen
Besvaret af Peter Jakobsen på emne Manglende kategorier i det nye forum?
Hej Jens & Co
jeg syntes at det er et alternativt design som jeg er sikker på er rigtigt godt når vi brugere bliver fortrolige med opbygningen. Hatten af for det arbejde der er lavet for at få et nyt design og hjemmeside
Mvh
Peter

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 8 måneder siden #1189398 af Jens Sahl
Besvaret af Jens Sahl på emne Manglende kategorier i det nye forum?
Ups, det svar blev lavet med en test bruger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 8 måneder siden #1189397 af Jens Sahl
Besvaret af Jens Sahl på emne Manglende kategorier i det nye forum?
Hej Thomas,
Da den nye hjemmeside blev designet besluttede vi at reducere antallet af kategorier kraftigt. Mange folk havde svært ved at finde ud af hvilken kategori de skulle bruge, og det afholdt dem fra at bruge forum.
Derfor har vi nu kun "alt om grej" og "opslagstavlen". Med det antal indlæg vi har i øjeblikket ser jeg ikke noget problem i det. Man kan sagtens følge med.
Internettet har udviklet sig og i stedet for selv at finde ting i grupper anvendes i stedet søge funktion når man ønsker at finde noget.
Alle de gamle forum indlæg fra andre kategorier er overført til en af de 2 omtalte kategorier.
Mvh Jens

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Thomas -
  • Thomas -'s profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • New Member
  • New Member
Mere
4 år 8 måneder siden #1189396 af Thomas -
Manglende kategorier i det nye forum? blev oprettet af Thomas -
Jeg syntes der mangler 3 hoved kategorier i det nye forum som er relevante kategorier, uanset hvor man bor og uanset hvilken klub man er medlem af:

Både
Motorer
Elektronik

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.197 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer