KLINTHOLM ...

Mere
9 år 11 måneder siden #1088947 af Martin Topsøe
Besvaret af Martin Topsøe på emne KLINTHOLM ...
Var på 40 meteren igår. Der fik vi 6 laks med 7,9 og 8,9 på toppen. Vi brugte 1,5 time i bananen og fik en 4 kilos. Var i dag i bananen pga vejret i 4 timer uden hug. Der blev taget et par stykker i bananen. Min opfattelse er at 40- meteren er en så godt som sikker plads hvis man er stædig og ikke sejler væk bare fordi man Ikke har haft hug i 5 timer. Bliv derude i områder med mange andre småbåde. Der er chancen god. Og når der så har været hug skal man for Guds skyld (og sin egen skyld) sejle på kryds og tværs af stedet i et par timer. Jeg oplever meget ofte at få 2-4 laks i samme område inden for nogle timer. Når det dør ud er man nødt til at finde sig et nyt område med laks. Mit råd er at tage til 40- meteren hvis det er muligt og så fiske kondomet og bananen når 40- meteren ikke kan fiskes pga vejret.
Knæk og bræk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 11 måneder siden #1088941 af Ole
Besvaret af Ole på emne KLINTHOLM ...
Vi satser på at tage til klintholm lørdag hvis vejret holder. Er der andre der skal der derned ??????
Mvh Ole

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 11 måneder siden #1088937 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne KLINTHOLM ...
hej andre. kanal 72 og der er laks i bananen og kondomet. tjek vejr udsigten på fcoo.dk. den ser ikke alt for godt ud til imorgen. og jo hvis vejrt er til det og laksene bider bliver du til søndag det er sjovt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 11 måneder siden #1088936 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne KLINTHOLM ...
Hej. Jeg skal til Klintholm for første gange med min båd i morgen. Hvilken kanal på VHF bruger jeg ? Skal man helt ud på 40 meter renden for at få en laks :)
Hvis det bliver sjovt, tager jeg lørdagen med. Hilsen Andrè

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 11 måneder siden #1088925 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne KLINTHOLM ...
Team Oasen kommer til Klintholm lørdag. Der må være god plads, nu hvor mange er taget til Bornholm :D
Tænker at vi starter i Bananen, så må vi se hvad dagen bringer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 11 måneder siden #1088901 af Ebbe
Besvaret af Ebbe på emne KLINTHOLM ...
Kanon dag på Møn, rigtig flot vejr og fisk i vandet, gasten på Christoff, Hr. Hans johnsen fik denne flotte sildegnasker på 15 kg rent taget i kondomet på snigeren, det blev til 3 mere i kassen efter 8 timers fiskeri kun 1 horn og 1 sej.
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.338 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer