Hej Fiskev...

Mere
6 år 9 måneder siden #1103136 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej Fiskev...
Kunne det være muligt at jeg kunne komme med som gast i Assens d. 12-13/8
Jeg bor på campingpladsen.
Nogen fiskeerfaring, lidt båd erfaring. Men jeg vil gerne lære mere :-)
Efterlønner i bedste alder!
SMS til 42505070

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jørn Johansen
  • Jørn Johansen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
6 år 9 måneder siden #1186276 af Jørn Johansen
Hej Fiskev... blev oprettet af Jørn Johansen
Hej Fiskevenner så er det ved at være tid til vores 5 afd.af arts fiskeri i Assens HUSK tilmelding skal ske til BO Nørgaard på tlf.25449604 senest den 4/8 kl.16 00 da der skal bestilles mad. Der vil blive reserveret en bro til os lige ved siden af slæbestedet så vi kan ligge samlet. Vi har også lejet klubhus i første række af Assens sejlklub hvor FTK vil være vært for morgenmad lørdag morgen, lækker buffet lørdag aften og morgen mad søndag morgen. Drikkevare står man selv for.
Vi har også en fryser med til de fisk der bliver fanget. Der er også mulighed for at overnatte på Assens Camping som ligger lige ved siden af havnen hvis man ikke har mulighed for at sove i båden. Vi er flere båd teams der kommer fredag aften vi tænder op i grillen så kom og være med.
Udover overstående kan regler osv. findes på fyn/artsfiskeri/regler og i skal også være velkommen til at ringe.

Buffet lørdag aften.........
Mexicansk buffet



• Wasabi marineret kæmperejer
• Tortilla pandekager med oksekød
• Hjemmelavet Chili con carne
• Vilde ris med grøntsager
• Quesadillas med kylling
• Salatbar med mere end 8 forskellige slags
• Tarcoskaller, nachoschips, salsa sauce, revet ost, guacamole m.m.
• Tequilamarineret frugter

Hilsen udvalget

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.162 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer