Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Hejsa alle gæve fiskere..

Jeg søger en erfaren skipper der er villig til at lære fra sig..

Lidt om mig:
Jeg hedder Kim er 45år gammel, jeg har investerede i en 15 fod askelade med 15 Hk 4 takt, håber at skifte til større motor næste år), jeg har lige købt 2 downrigger som jeg gerne vil lære at bruge rigtigt og hvad der er af muligheder samt tips mm. jeg vil os gerne lære lidt om sideplaner osv.

Min Erfaring:
Jeg fisker generelt after alle typer fisk, men drømmen er at fange en stor laks med tiden, jeg har haft min båd i ca. 3 mdr. og har primært fisket ved Rødvig op langs manhovede og den vej over. og har ikke haft andet end 0 ture (jeg ved godt man ikke fanger hver gang), jeg har deltaget i aften fordrage ude i klubben for 2 mdr. siden omkring fangst grej mm. jeg har investerede en del i grej mm. sat hastigheden op og ned mm. og kigget på hvordan grejet reagere i vandet.

Håber at der er en gavmild person, som vil tage en lærevillig lærling med på et par ture og øse ud af sine erfaringer.

Jeg dækker naturligvis ½ delen af udgifterne, til turen, eller efter aftale.

Jeg er Parat til at kører overalt på Sjælland, hvor du end er.. jeg forstiller mig vi kunne sejle i din båd.. så kan jeg os se hvordan båden er indrettede.

Mvh

Team Putte.
Kim Runager
tlf. 26 37 58 55

Indsendt af  Kim Runager  den  9. maj 2016 kl. 21:01:00

Gå tilbage
jeg takker for alle de gode råd og tilbud jeg har fået.... glæder mig til at komme i gang.
Indsendt af    Kim Runager   den   25. maj 2016  kl. 21:42:56

kig til Rødvig og få nogle fiduser tag båden med og fisk hvis vejeret bliver ok mvh Per Motsch Andersen
Indsendt af    Per Motsch Andersen   den   11. maj 2016  kl. 07:02:52

Hej kim, jeg synes du skal tage med til 24 timers trolling i denne weekend. Der er jeg helt sikker på at du kan få et par rigtig gode fif og triks, personligt er jeg ikke den skarpeste trolling fisker, men vil da gerne hjælpe med lidt hvis det er :-)
Hilsen frøken late
Indsendt af    einer meling   den   10. maj 2016  kl. 07:16:48

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Navisco
Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure