Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Guide søges

Jeg er en ung mand på 40 år , der vil igang med trolling fiskeri , jeg har fisket på kysten i mange år , primært med flue , og lidt med spin ,

Jeg kommer fra Fyn , og ville høre om der er nogen der guider her inde i forrummet , jeg har prøvet at sætte mig ind i trolling fiskeriet , men ville gerne prøve det sammen med en erfarings rig fisker , for at lære at sættegrejet , læse instrumenter og osv.

betaling en selvfølge !!!!!

kan kontaktes på 26208956

eller mail

mvh Chr.
Indsendt af  Chr. Elstoft  den  14. juni 2015 kl. 10:50:08

Gå tilbage
hej

Tak for fif. jeg har været til dm i trolling weekenden meget spændende at se alle bådene , og godt med nogle input,

Det med klubaften og arrangementer er desværre umuligt for mig pga af Psykisk sygdom, jeg er meget åbent omkring det )

men dejligt at læse jeres indlæg , og helt sikkert det tiltaler mig mere og mere )
hvis der stod en og manglede en gast er jeg klar !!!

mvh. CHR

26208956
Indsendt af    Chr. Elstoft   den   21. juni 2015  kl. 21:40:59

Hej Chr du kan da kigge i Nyborg der er dm i trolling i weekenden mvh Per
Indsendt af    Per Motsch Andersen   den   15. juni 2015  kl. 11:00:17

Hej Chr.

Mød op i fyns trolling klub, der er altid en som vil hjælpe dig med tips og gode råd. Vi har både klubaftener og arrangemener på havet såsom begynderdag hvor man kommer ud i en båd med en erfaren trollingfisker.
Indsendt af    Kjeld Fangel Petersen - Team Emmi   den   15. juni 2015  kl. 09:37:48

Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar       Send en kommentar
Gå tilbage

Til toppen af siden!

Navisco
Columbus Marine
daiwa fiskeudstyr
Mercury Parts
Pro-Safe
L H marine
Grizzly fiskeudstyr
Elektriske spil
Skælskør motormarine.
Danish Lure